Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

zondag, februari 04, 2007

heey, iedereen, even een berichtje!!

Heey iedereen!
Lang niks gehoord, van jullie en jullie ook lang niks van ons gehoord, ! Dus hier even een berichtje.
Ons huis is verkocht, dus mama en Robin komen rond mei deze kant op voorgoed!!Joepie:P
Maar ze komen ook 16 februari tot en met 25 februari, dus daar kijken papa en ik naar uit!!=)

Er is een hele gave school, in Sandnes, en daar wil ik heel graag naar toe is een school, voor music, drama en dans, maar ik moet nog even kijken, of ik daar naar toe ga want, ik moet dan, al op mijn zelf gaan wonen, dus we zien wel!=)

En binnen kort valentijnsdag, en dat word vast wel leuk, ik heb te horen gekregen dat ik veel kaarten ga krijgen, dus Spennende(spannend)!!!

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen bijbrengen, nou heel veel knuffels, uit het regenachtige, en vies plakerige noorwegen, waar de sneeuw op komst is, groetjes van mij(suus) en papa(frans)=)

5 Comments:

Blogger linda said...

Haiii..,

Super fijn dat 't huis is verkocht!!., dan zijn jullie over 'n tijdje weer met z'n 4e bij elkaar:)
maar eerst komen robin en jullie mam nog op vakantie.., heb je ckr wel gemist na zo'n tijdje..

Maaree over die school wanneer zou je daar dna naartoe moeten,,? is toch pas over een paar jaar fneij?

Nu dat het huis is verkocht kan ik in de zomer ckr komen heb echt heel veel sin in:), want mis je echt!!!

Njaa kga maar eens stoppen met type
Xxx Linda HvJee

21:20  
Blogger Sander said...

haha, gwn met zomervakantie op vakantie gaan in hun huis ;)

17:02  
Blogger linda said...

eeeJh,, wha hebk gehoord van Joyce kom juh in april naar Nederland???
-xxxx-Linda

20:27  
Blogger Lorraine said...

HeeJ SuuS..

kei fijn dat jullie huis verkocht is.. zijn jullie over een tijdje weer met zijn vieren bij elkaar :)
hoe was het in de carnavalsvakantie..?
was zeker wel blij om je mama en robin weet te zien..!
maar ik ga stoppen .. heb pauze..!
xx hou van jou xx Lorraine wJnmk

13:02  
Blogger Lorraine said...

en ik vind het echt kei leuk dat je in april naar nederland komt..!! nou doeii

xxx Lorraine xxx hvj wjnmk F4E hé.!

13:04  

Een reactie posten

<< Home