Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

maandag, januari 15, 2007

mijn nieuwe telefoon nummer!!!!

heey hallo allemaal!!!!
Ik heb een nieuw nummer eidelijk maar ja:
als je mij eff wil bellen moet je maar even vragen aan mijn mama, anders moet ik veel betalen en jullie trouwens ook!!!haha:):(
Hier komtie dan:41560293, ik herhaal 41560293, niet vergeten he 41560293hahah:):)
NOu dan ga ik maar weer, want ik ga nu naar bed haha:)...
big hug aan iedereen.:)HaHa

1 Comments:

Blogger JoNiE said...

Hejj Suuss!
Khoop egt da alles goewd gaat.
Srry dak sow lang niks heb gestuurd kwas mijn code kwijt. Dom he:P
egt weer iets voor mij natuurlijk.
Maarhuh kmis juh egt. Het is en blijft niet het zelfde zonder jou. En er word minder gelachuh. En over juh vriend:P zolang hij knapper is dan je vorige ex .... is alles goewd:P.

-xxx- jonie -xxx- hvj

16:21  

Een reactie posten

<< Home