Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

zondag, januari 14, 2007

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie de foto's leuk vinden. Dit is een kleine indruk van hoe het huis eruit ziet. Mocht je nog een betere indruk willen hebben dan heb ik alles op de film staan en ben je van harte welkom om die te komen kijken.

De veertien dagen in Noorwegen waren heel erg fijn. Vooral omdat we weer met zijn vieren waren en dit was erg lang geleden. Het afscheid was dan ook erg moeilijk en het gemis is nu veel erger dan voorheen en ook erger dan verwacht. Het gaat verder allemaal wel goed en er is toch wel reactie op het huis maar het is maar afwachten hoe het gaat lopen.

Wij (robin en ik) hebben een goede indruk gekregen van hoe het suus en frans vergaat en dit is een fijn gevoel. Ze worden daar goed geholpen en krijgen ook veel steun van allerlei mensen.

Beide hebben al vrienden en goede kennissen. Else waar ze wonen is erg enthousiast over het feit dat wij voorlopig bij haar blijven wonen en ook als wij met zijn vieren zijn. Zij vindt het erg fijn om weer wat rumoer te boven zich te hebben. Alleen is ook maar alleen.

Maar goed, ondertussen ben ik al aan het inpakken voor zoveer dit gaat en aan het zoeken naar een vervanger voor op mijn werk.

Als iemand naar de film wil komen kijken hoor ik dit graag.

Groetjes vanuit Best (Robin en Simone)

1 Comments:

Blogger Lorraine said...

HeeY Suus..

het is me eindelijk gelukt :)
ik ben blij om te horen dat alles goed gaat met jou in Noorwegen..!
hier gaat ook alles wel goed hoor..! ik denk dat ik volgende week aan jou moeder ga vragen of ik die film mag komen kijken.. ik hoop dat het mag.. ;)
nou ik laat snel iets van me horen.. (K)
xXx Lorraine xXx
Hou Van Jou..!
Wil Je Nooit Meer Kwijt..! F4E ..!

11:26  

Een reactie posten

<< Home