Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

zondag, januari 14, 2007

Het ziet er hier nu heel sip uit!!!!!!!!!!

hallo allemaal.
hier even een mededeeling de sneeuw is weg het heeft eregister avond behoorlijk geregent en gehagelt, het was gister avond verschrikkelijk, het waaide zo hard dat ik heel het huis op en neer voelde gaan, ik heb dus gisteren avond geen oog dicht gedaan papa ook niet, dus we zitten hier als twee moeie guppies, hahahah, maar we hebben wel lol samen, en daar gaat het om he.!!!!!:)
Maar nog een verveelende mededeeling ik heb de foto's van het schoolfeest nog niet ontvangen, het meisje waar ik de foto's van zou krijgen is een beetje ziek, (ze denken dat het faiver is, is nog niet zeker), ze is dus nog niet op school gekomen, maar maandag ga ik er even langs om te kijken hoe het met haar gaat, dus misschien krijg ik ze dan wel mee.
het gaat heel goed met mij en Erik misschien gaan we vandaag iets doen of in de loop van de week, licht misschien ook aan het weer, want als er nu een meter sneeuw valt of meer of minder, dan staat hij zo aan de deur om te vragen of ik mee ga skiƫn of snowborden haha lief he.
maar dat gebeurd niet het ziet er hier namelijk zo sip uit, dan regent het dan hagelt het , dan weer die harde wind, maar we hebben lol en daar gaat het om!!!!!!!!!!!:):)
We zouden vandaag eigenlijk, foto's van het huis, en het centrum, de school en de rest gaan maken , maar dat gaat niet, als het zo'n weer is, maar wat voor weer het ook is het blijft hier mooi!!!!:)
maar ik ga nu weer!!!!:(, Ik hoop dat ik jullie weer wat heb bij gepraat!!!!!(denk het wel)
doei en heel veel dikke knuffels en groetjes uit noorwegen, van mij, suusje, en papa, frans doei!!:)

1 Comments:

Blogger linda said...

HeeeJ
JAmmer dat je de foto's nog niet hebt van het schoolfeest, mjah die komen wel toch..,?
xxlinda

18:47  

Een reactie posten

<< Home