Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

dinsdag, december 26, 2006

hooooi

haaaloo everybody
Alles goed daar in het warme nederland, hier wel zij het warme noorden.
maar waar was ik gebleven, oowja
ik ging naar het julleball met erik
nou dat was me toch gaaf
we hebben nu verkering en het is heel leuk
maar dat is dat. ik ben inderdaad mama en robin niet op gaan halen omdat ik een finale moest spelen met het meisjes voetball team ik zo ik kan niet voetballen maar je ik moest toch mee doen omdat ik nieuw was en ik het had belooft
ik heb 3 winnende goals gemaakt en ik was de hero
maar nu zijn mama en robin hier en dat is kij gesellie.

haai frank
hoeist met de band en hoe is de quize al gelopen ik wil dat wel weten hoor
en ik miss jou ook heel erg

halllo linda
heel erg bedank voor de kaart
heel erg lief

nou heel veel groetjes en knuffels en natuurlijk kussjes van mij suus

1 Comments:

Blogger linda said...

Hee Suzanne
Kei goed van dat voetballen.
Leuk dat jij en Erik verkering hebben enne.,, wel een foto laten zien heh.
Hoe gaat het trouwens met jou band je zit daar toch ook in een band fnie?
Doeii XxxLinda

13:43  

Een reactie posten

<< Home