Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

dinsdag, december 19, 2006

sorrie sorrie

maar het heeft hier gesneewt en het is overal wit hier dadelijk een paar foto's
maar nu eerst iets anders morgen heb ik kerstbal en jullie weten wel die jongen ERIK heeft me Dus gevraagt of ik met hem naar het bal wil gaan ik zo :JAHA.
dus ik ga morgen met erik naar het bal ik heb er echt zin in en ik ga ook nog eens zingen dus helemaal te wauw.
Of zo als ik altijd zij: een perfect feest met een perfecte jongen.
Maar ik ga zekker foto's maken en ik ga ook heel veel lol maken en dan komen donderdag mama en robin en dat word helemaal leuk want we gaan van allerlij leuke dingen doen dus mama en robin 'PREPAIR FOR IT'
haha hier nog een paar foto's... hahah
big kissses papa(frans) en ik (suus)