Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

dinsdag, november 21, 2006

update van simone

Gisteren zijn de eerste kijkers al geweest voor ons huis en ze waren wel enthousiast over de ruimte. Het is maar afwachten maar je weet maar nooit.

Wij zijn begonnen met opruimen en een beetje al te kijken wat er wel of niet meer weg moet. Dit is niet makkelijk want ik wil alles wel meenemen of weggooien.

Van frans heb ik gehoord dat alle gereedschap en machines mee moeten omdat daar in Sauda genoeg klokken rondhangen die schoongemaakt of gemaakt moeten worden.

Het is al de ronde gegaan dat frans dat kan dus hij is hier al op aangesproken. Deze machines moeten dus mee. De garage moet nu nagekeken worden maar als ik daar aan ga beginnen weet ik mijn mensen wel te vinden. Wees maar niet bang, ik zoek je wel op.

De kasten met de auto's en motoren is een ander probleem. De auto's kunnen gewoon in de doosjes maar de boekenkast zal ik eens goed moeten nakijken.

Suzanne vindt het nu wel erg spannend worden en is de dagen al aan het aftellen. Zij heeft er erg veel zin in en ik hoop voor haar dat het niet tegen gaat vallen i.v.m. de kou. De rest komt wel, ze is daar al helemaal bekend van horen zeggen en de foto's die frans heeft meegenomen. Ze wachten daar in spanning op ons Suus.

Ik zal ze wel gaan missen en robin natuurlijk ook, ook al zegt hij van niet.
Ik ga stoppen en zal niet meer zolang wachten voor ik een nieuw bericht schrijft.

1 Comments:

Blogger Frank Deeben said...

hey simone en de rest... wanneer komt de eerste update van suus???
xxx frank

22:12  

Een reactie posten

<< Home