Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

zaterdag, november 11, 2006

van 8 t/m 11 november

Het gaat frans erg goed in noorwegen en hij heeft het op zijn werk goed naar zijn zin.
De collega's zijn tevreden over zijn werk en zijn omgang met de patienten. Met de taal lukt het ook wel en de extra les is erg leuk. Hij zit op maandag en woensdagavond op extra les. Dit wordt vanuit de gemeente geregeld en is verplicht om te volgen.
Hij heeft leuke klasgenoten van alle landen zoals, rusland, polen, tjechië, filipijnen, duitsland en nederland. Het klikt goed tussen hun onderling.
Frans heeft al een week op een afdeling gewerkt met dementen mensen en zit nu op een afdeling waar de mensen nog wel iets meer kunnen. Hij hoeft de mensen alleen te wassen en verder te begeleiden.
Zijn collega's zeggen aan het einde van de dag dat ze een drukke dag hebben gehad terwijl frans zegt dat hij lekker relaxt heeft gewerkt.
Hij is ook al meegeweest naar de mensen thuis om medicijnen uit te delen en deze mensen thuis te verzorgen (thuiszorg).
Hij gaat to voet naar zijn werk omdat dat niet zo ver is en hij kan de beweging goed gebruiken.
Hij is ook al bij verscheidene mensen uitgenodigd geweest om te komen eten of een gezellige avond te hebben.
Volgende week begint hij ook in de avonddiensten en dit vindt hij erg spannend.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

lieve Frans, ik dacht juist vanavond: we hebben al even niets meer gehoord, hoe zou het gaan? En ik wilde eigenlijk bellen, maar aangezien het al wat later is, twijfelde ik.
Nu lees ik dit bericht en ik ben heel erg blij te lezen dat het goed met je gaat. En dan komt Suzanne je binnenkort gezelschap houden, wat goed! Dan is alles toch wat meer in evenwicht hè. Maar het zou erg fijn zijn als jullie weer met z'n viertjes samen kunnen zijn.
We hopen dat het allemaal zo voorspoedig zal blijven verlopen, en dat Suzanne het straks ook zo zal ervaren.
Voor nu wens ik jou alle goeds.
Jos zit voor het weekend in Genève, maar ik weet zeker dat mijn goede wensen aan jou ook namens hem zijn.
Frans, hou je haaks! Veel liefs van Vivian

22:37  

Een reactie posten

<< Home