Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

zondag, januari 07, 2007

hallo allemaal
ik hoop dat daar alles goed gaat met iedereen.
maar jullie willen natuurlijk weten hoe het met ons gaat??
nou het gaat hier goed, maar wij missen mama en robin heel erg. maar ze komen in februarie weer deze kant op.
morgen ga ik weer naar school en dat word vast weer leuk, papa moet vanacht nacht dienst draaien, dus ik ben weer alleen maar ik ga gewoon naar bed, en als ik morgen wakker word komt papa weer thuis dus....
maar ik ga nu weer.
groetjes van suzanne ikkuhh en papa frans.
-xxxxxxxxxxxxxxx-kusjes en knuffels van ons

1 Comments:

Blogger love the love said...

heya suus
nog een gelukkig nieuwjaar
en dat je nog veel tijd door maakt met je vriend en wel een foto hieropzetten van hem hé.
na ik spreek je weer op msn.

HVJ WJNMK friends4-ever Joyce

15:56  

Een reactie posten

<< Home