Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

vrijdag, mei 04, 2007

Op weg naar noorwegen

Hallo allemaal. Hier een bericht van ons uit noorwegen. De reis is goed verlopen. We hadden de trein van 7.45 uur en waren om op schiphol om 09.00 uur. Wij zijn gelijk doorgelopen om de koffer in te checken en door de douane. Dit ging allemaal goed en wij zijn toen gelijk doorgelopen naar de gate waar wij moesten opstappen. Om 10.30 uur zijn wij de lucht in gegaan naar Copenhagen. Toen wij daar aankwamen konden wij meteen doorlopen voor de volgende vlucht. Ik had dus een vlucht meteen erachter geboekt en wij hadden geen tijd om rond te lopen of te eten. Deze vlucht ging om 12.20 uur en wij kwamen aan om 11.45 uur. Dit was een snelle aansluiting maar het was niet echt erg. Wij besloten om dan maar in Stavanger te eten. De vlucht naar Stavanger ging ook erg goed, wij hadden erg mooi weer en om 13.45 uur waren wij in Stavanger (Sola airport). Daar waren ze aan het verbouwen dus het restaurant was ook dicht. Dan maar meteen de bus gepakt. Wij zouden de boot gaan pakken van 15.30 uur. Wij waren om 14.20 uur bij de boot en hebben een kluis gepakt om de koffers in te zetten en zijn gaan eten in het restaurant waar wij met carnaval met linda ook gegeten hebben. Om 15.30 uur zijn wij de boot op gegaan en kregen wij te horen dat deze niet verder ging dan Ropeid en dat wij daar de bus moesten nemen naar Sauda. Na een erg lange maar rustige reis op de boot. (Wij hebben gewoon film zitten kijken op de portable dvd speler) Kwamen wij om 17.30 uur in Ropeid aan en stond de bus al te wachten op alle passagiers. Ik werd geholpen met mijn koffer omdat ik liet zien dat ik er moeite mee had om hem te dragen. Frans heeft toen Rik gebeld dat wij rond 18.00 uur bij de haven zouden zijn. Rik stond ons al op te wachten en heeft ons toen naar huis gebracht. Toen wij daar waren zijn wij eerst nog naar Else gegaan om te laten zien dat we er waren. Frans zij dat ze er beter uitzag maar ik vondt dat ze er slecht uitzag. Daarna zijn wij eerst nog boodschappen gaan doen want wij moesten toch ook nog goed eten. Wij hadden met rik afgesproken na het eten omdat wij nog wat levensmiddelen voor hun hadden meegenomen. Om 22.30 uur gingen wij weer naar huis en was het nog licht. Wij hebben geslapen als een blok en suzanne is dus niet naar school gegaan donderdag. (Veel te moe)
Nou dit was ons verhaal van de reis naar noorwegen.

p.s. het huis is niet doorgegaan er was te hoog op geboden