Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

zaterdag, oktober 09, 2010

Verhuizing richting noordkaap

Hallo allemaal,

Hier een berichtje over wat er nu gaat gebeuren.
Wij, dat zijn frans en ik en lucky gaan op 25 oktober met de auto richting het noorden rijden.
Wij hopen op woensdag aan te komen in sjøvegan en daar in ons huisje te kunnen.
Het huisje wat we hebben gaan we huren en alle spulen die erin gaan staan lenen we of krijgen we van kennissen.
Het huisje is ons door de burgemeester van sjøvegan aangewezen en hij heeft er ook voor gezorgd dat we daar ook kunnen gaan wonen.
Ik dat is simone ga dan op 1 november de winkel Bamboo zoals hij tot dantoe heeft gegeten overnemen en een nieuwe naam geven. MoRo gaat hij heten en dat betekent LOL, FUN.
Ik ga in eerste instantie gewoon verder met verkopen wat erin staat en daarna gaat het geleidelijk over in mijn eigen winkeltje. We gaan naast stoffen en alles wat je nodig hebt voor kleren te maken ook nog borduurwerkjes, heel veel hobby artikelen en tekstiel zoals handdoeken, theedoeken en bad artikelen verkopen.
Onder tussen zal frans beginnen om voor de kommune in het verzorgingshuis en ambulanse te gaan werken. Ook hebben ze hem wel nodig bij de brandweer.
Dus voor ons begint weer een nieuw avontuur.
Het was al de bedoeling om hoger te gaan wonen als de kids de deur uit zijn maar nu is het net iets eerder.

Suzanne en robin blijven gewoon in ons huis in Sauda wonen.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

hallo, ik ben ook in Sjøvegan geweest, echt een prachtig dorp vind ik, veel rustiger dan het (verpeste) Nederland. Bevalt het goed daar?

19:02  

Een reactie posten

<< Home