Frans Simone Robin en Suzanne Houbraken

In dit weblog kun je onze belevenissen in Noorwegen lezen.

zaterdag, januari 12, 2008

Langlaufen bij slettedalen

Frans en ik zijn ook al samen gaan langlaufen. Het was voor mij weer heel lang geleden (25 jaar) dat ik gelanglaufd had maar het voelde al snel erg vertrouwd.

De eerste dag was het erg mooi en we waren als eerste in de bergen.



Frans was als eerste en heeft de sporen (laupes) gemaakt zodat ik goed kon volgen.
Hier ben ik al 6 km onderweg. We hebben 7,5 km gehad.

De tweede dag zijn we ook op dezelfde tijd gegaan maar het was een beetje gaan regenen dus de sneeuw was niet zo goed. We zijn wel begonnen en we hadden een persoon voor ons. Die maakte nu de sporen en we zijn hem gevolgd.



Dit is onderweg toen we ongeveer 4 km onderweg waren op de tweede dag. De zon begon te schijnen en het is dan net een anzichtkaart.
Hier moesten we gewoon een foto van hebben en met iedereen delen.


De zon was zo goed dat we een foto konden maken van onze schaduw. Op de foto zie je rechts de schaduw van het bordje 7,5 km.


Deze foto is gewoon mooi.



De tweede dag was wat moeilijker maar ik ben boven gekomen.